Werta Prodcom

Bursa Ulei Ulei industrial Suceava reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Bursa Ulei - Suceava - Ulei industrial.


   Werta Prod Com S.R.L din Suceava, judetul Suceava pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine.

   Firma Werta Prod Com S.R.L are o echipa cu vasta experienta in domeniul comercializarii de lubrifianti si uleiuri pentru autoturisme si uleiuri industriale – gamele Mobil, Texaco, Eso, Valvoline, Agip. Este o companie recunoscuta pe piata din Romania.

   Raportul calitate-pret al produselor si serviciilor oferite de Werta Prod Com S.R.L, este cel mai bun de pe piata, iar satisfactia dumneavoastra este obiectivul prioritar al companiei. Intreg personalul este pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie.

   Desi sunt o firma tanara, in scurt timp a reusit sa se impuna pe piata datorita profesionalismului cu care ii trateaza pe clienti, precum si datorita calitatii produselor oferite.

   Experienta Werta Prod Com S.R.L, relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il pun la dispozitia clientilor.

 bn_400_01

 

Servicii

Producem:

  • uleiuri industriale
  • uleiuri auto
  • unsori industriale

            
Componenta lubrifiantilor

Uleiul de baza
Uleiurile de baza utilizate in formularea lubrifiantilor sunt obtinute din petrol, impreuna cu uleiurile sintetice si cele pe baza vegetala, care se pot incorpora pentru obtinerea aplicatiilor speciale. De accea, performantele uleiului finit depind foarte mult de tipul si calitatea uleiului de baza folosit si aditivul utilizat. Se poate utiliza ca lubrifiant finit si uleiul de baza neaditivat, insa in aplicatii foarte restranse.

Uleiurile de baza sunt un complex de hidrocarburi parafinice, aromatice si naftenice , care contin si alte elemente precum azot, sulf, oxigen si urme de sodiu, clor, potasiu si magneziu. Uleiurile minerale de baza sunt constituite din fractii de uleiuri obtinute prin distilare in vid si imbunatatite prin procese diverse de prelucrare fizica sau chimica. Uleiurile de baza pot fi:
Uleiuri parafinice - structura moleculara predominanta este de natura parafinica: 45-60%
Uleiuri naftenice - structura moleculara predominanta este de natura naftenica: 65-75%
Uleiuri aromatice - structura moleculara predominanta este de natura aromatica: 20-25%

Uleiurile de baza difera foarte mult in structura moleculara precum si in proprietatile fizico-chimice, functie de sursa si calitatile petrolului si metodele de procesare utilizate. Aceste diferente in compozitia de baza, chiar daca pe undeva cu proprietati fizice aproape similare, pot avea un impact asupra performantelor finale ale lubrifiantilor finiti.

Aditivii
In aditie la uleiurile de baza, ceea ce producatorii numesc "pachete de aditivi" apar automat in componenta unei game foarte largi de lubrifianti comerciali, iar menirea acestora este de a le imbunatati performantele . In funtie de aplicatiile pentru care sunt fabricati lubrifiantii, ponderea aditivilor in compozitie variaza de la > 1% la 25% iar in unele cazuri chiar un procent mai mare.

Iata ce trebuie sa faca pentru uleiurile dumneavoastra un pachet de aditivi:
protejarea suprafetelor metalice (inele, rulmenti, angrenaje, etc)
extinderea gamelor de aplicatii ale lubrifiantilor
prelungirea vietii lubrifiantilor
Aditivii de ultima generatie se impart in mai multe grupe, fiecare dintre acestea avand o clasa specifica de aplicabilitate functie de tipul de ulei care urmeaza a fi fabricat:
Aditivi pentru protectia suprafetelor - proprietati:
Imbunatatirea frecarii , rezistenta la extrema presiune, agent antiuzura, inhiba coroziunea si rugina
Aditivi amelioratori - proprietati:
Imbunatatirea punctului de curgere, ameliorator al indicelui de vascozitate, dezemulsificator, ameliorator retentie, detergent, dispersant
Aditivi de protectie ai uleiului - proprietati:
Inhiba oxidarea, neutralizeaza, agent antispumare
Alti aditivi - proprietati:
Colorant, agent olfactiv, agent antistatic, bactericid

Clasificarea lubrifiantilor
Lubrifiantii sunt clasificati in doua grupe majore:
Lubrifianti auto
Lubrifianti pentru aplicatii industriale

Dupa diferentele din compozitia de baza, lubrifiantii pot fi:

Lubrifianti minerali - sunt fabricati integral din ulei mineral, au vascozitate redusa si se evapora la temperaturi ridicate, mult mai rapid decat uleiurile sintetice si se oxideaza in contact cu aerul, motiv pentru care sunt aditivate cu aditivi impotriva uzurii, antioxidanti, etc.

Lubrifianti semisintetici - sunt fabricati prin adaugarea unei parti sintetice, un amestec de uleiuri minerale cu uleiuri de sinteza, amestec menit sa le mentina clasele de vascozitate .Prezinta o tendinta mai redusa la evaporare decat uleiurile minerale. Filmul de ulei este mult mai subtire la temperaturi scazute decat clasa 15W.., determinand lubrifierea rapida la pornire si reducerea uzurii si consumului de carburant.

Lubrifianti sintetici - sunt in intregime fabricati din baze sintetice, fara nici un adaos de ulei mineral. Aceste uleiuri se comporta excelent la sarcina mare, sunt recomandate cu precadere motoarelor performante, au o tendinta scazuta de evaporare si protejeaza motorul impotriva agentilor de uzura si coroziune. Mentin o presiune stabila, nu se cocsifica si permit rapid pornirea motorului la temperaturi scazute. Sunt uleiuri extrem de performante putand fi folosite cu intervale de schimbare mai lungi decat la uleiurile minerale sau semistintetice si au o rezistenta a peliculei intre 500 si 1000%

Nivele de performanta
Nivelurile tehnice de performanta ale uleiurilor sunt impuse prin norme specifice de clasificare stabilite de organizatii internationale acreditate. Organizatiile care impun clasificarile grupelor de uleiuri sunt:

API - American Petroleum Institute (Institutul American al Petrolului)
ACEA - Association des Constructeurs Europeens d Automobiles (Asociatia Europeana a Constructorilor de Automobile)
SAE - Society of Automotive Engineers (Societatea Inginerilor Constructori de Masini)
ILSAC - International Lubricant Standardization and Approval Committee (Comitetul International de Standardizare si Aprobare a Lubrifiantilor)
JASO - Japanese Automotive Standards Organisation (Organizatia Japoneza de Standarde a Automobilelor)
Omologarile producatorilor de masini (Mercedes Benz, VW(Volkswagen,Audi, Seat), PSA( Peugeot, Citroen), Volvo, Mack, MAN si altii.

Clasificarea API Simbolul 'S' se utilizeaza pentru motoarele pe benzina iar simbolul 'C' pentru motoarele diesel. Performanta uleiului este reprezentata gradat pornind de la prima litera a alfabetului. Cu cat a doua litera se apropie mai mult de finele alfabetului, cu atat clasa de calitate a uleiului este mai performanta.

CLASIFICAREA API - MOTOARE PE BENZINA

SN - produse foarte performante pentru motoare de ultima generatie.
SM/2004.Pentru toate motoarele auto actuale
SL/2001. Pentru motoarele auto de generatie 2004 si mai vechi
SJ/1997.Pentru motoarele auto de generatie 2001 si mai vechi
SH/1994.Pentru motoarele auto de generatie 1996 si mai vechi

Categorie valida cand este precedata de categoriile "C" actuale
SG 1989.Pentru motoarele auto de generatie 1993 si mai vechi
SF 1980.Pentru motoarele auto de generatie 1988 si mai vechi
SE 1972.A nu se utiliza in motoarele auto pe benzina construite dupa 1979
SD 1968.A nu se utiliza in motoarele auto pe benzina construite dupa 1971. Utilizate in motoarele moderne pot avea ca urmare performante nesatisfacatoare sau defectarea acestora
SC 1964.A nu se utiliza in motoarele auto pe benzina construite dupa 1967. Utilizate in motoarele moderne pot avea ca urmare performante nesatisfacatoare sau defectarea acestora
SB 1930.A nu se utiliza in motoarele auto pe benzina construite dupa 1963. Utilizate in motoarele moderne pot avea ca urmare performante nesatisfacatoare sau defectarea acestora
SA 1920.Nu contin aditivi. A nu se utiliza in motoarele auto pe benzina construite dupa 1930. Utilizate in motoarele moderne pot avea ca urmare performante nesatisfacatoare sau defectarea acestora

CLASIFICAREA API - MOTOARE DIESEL

CJ-4/Oct.2006.Pentru motoare de mare viteza in 4 timpi concepute sa raspunda standardelor pentru emisii impuse motoarelor din generatia 2007. Sunt special concepute pentru a sustine durabilitatea sistemului de control al emisiilor in motoarele echipate cu filtre de particule sau alte sisteme avansate de post-tratament al emisiilor
CI-4/2002.Pentru motoare de mare viteza in 4 timpi concepute sa raspunda standardelor pentru emisii elaborate in 2002 cu intrare in vigoare in 2004. Uleiurile CI-4 sunt formulate pentru a sustine durabilitatea motoarelor dotate cu sisteme EGR de recirculare a gazelor si care utilizeaza carburanti Diesel cu un continut de sulf de pana la 0.5%. Pot inlocui uleiurile din clasele CD, CE, CF-4, CG-4 si CH-4. Unele uleiuri pot avea calificarea CI-4 Plus.
CH-4/1998.Pentru motoare de mare viteza in 4 timpi concepute sa raspunda standardelor pentru emisii din 1998. Uleiurile CH-4 sunt special concepute pentru a putea fi utilizate impreuna cu combustibili Diesel cu un continut de sulf de pana la 0.5%. Pot inlocui uleiurile din clasele CD, CE, CF-4 si CG-4.
CG-4/1995.Pentru motoare de mare viteza in 4 timpi supuse unor solicitari severe ce utilizeaza combustibili Diesel cu un continut de sulf de sub 0.5%. Uleiurile CG-4 sunt destinate motoarelor ce corespund cerintelor impuse de standardele pentru emisii din 1994. Pot inlocui uleiurile din clasele CD, CE si CF-4.
CF-4/1990.Pentru motoare de mare viteza in 4 timpi natural aspirate sau supraalimentate (turbo). Pot inlocui uleiurile din clasele CD si CE.
CF-2/1994.Pentru motoare de mare viteza in 2 timpi supuse unor solicitari severe. Pot inlocui uleiurile din clasa CD-II.
CF/1994.Pentru motoare diesel off-road cu injectie indirecta si alte motoare Diesel, inclusiv cele care utilizeaza combustibili cu un continut de sulf de peste 0.5%. Pot inlocui uleiurile din clasa CD.
CE/1985.Pentru motoare de mare viteza in 4 timpi natural aspirate sau supraalimentate (turbo). Pot inlocui uleiurile din clasele CC si CD.
CD-II/1985.Pentru motoare in 2 timpi.CDinvechit1955Pentru motoare natural aspirate sau supraalimentate (turbo).
CC/1961.A nu se utiliza in motoarele Diesel construite dupa 1990.
CB/1949.A nu se utiliza in motoarele Diesel construite dupa 1961.
CA/1940.A nu se utiliza in motoarele Diesel construite dupa 1959.


   WERTA PRODCOM pune la dispozitia clientilor sai o gama larga de lubrifianti destinati sectorului auto, industrial sau diverselor aplicatii din domeniile feroviar.
   Portofoliul lubrifiantilor distribuiti de noi destinati parcurilor auto cuprind uleiuri sintetice, semisintetice, multigrad si monograd, pentru autovehicule in 2 timpi sau 4 timpi si parcuri auto mixte de diverse generatii, cu aplicatii in transporturi, constructii, agricultura si in alte domenii.
21_400

22_400